dimarts, de gener 04, 2005

I és que hui m'agradaria adormir-me'n


Avui no parlare d’amor
sinó de coses senzilles.
del meu gos quan passegem per les vesprades,
de la seua plena alegria d’eixir
i olorar els arbres i el banquets,
dels seus ulls rodons quan em miren
i em diuen t’estime.

No avui no parlaré d’amor
sinó de coses senzilles.
De les noves cortines
i dels dies feiners
en què una música
m’acompanya mentre netege
com un frec suau, una dèbil esgarrifança.

No, avui parlaré
de coses senzilles.
Del vespre que passa
i del sol que es pon rere la muntanya
mentre el llebeig acarona
la pell i la fa tremolosa.

No , avui no vull parlar de res
sinó de les coses senzilles.


Hui no sé ben bé quins pensaments m'arrosseguen, incòmode i inquiet busque en mi allò que crec conéixer. No sé quan tornaré a escriure ací, potser demà hi torne. Ara joan i jo ens n' anem de viatge. En la seua nau El temps no és línial ni comptable . Em deixe endur perquè hi confie...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Brisa

Querido amigo las cosas importantes de la vida a veces las van conformando las cosas más sencillas, esas cosas que enumeras también de alguna manera representan el amor. Sigue confiando y descansa.... Un besito y un abrazo

Anònim ha dit...

Les coses senzilles són sens dubte el condiment de les nostres vides...

Marcel·lí

http://blogs.ya.com/bohemiachampain

arsvirtualis ha dit...

I tanmateix les teves paraules han desgranat amor. Amor en la nostra quotidianeïtat, tants de cops desapercebut, ignorat.

Que el neguit que t'ha acompanyat avui trobi el camí de la tranqul·lat.